مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-02اقتصادي

بخشودگی اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت کلیه مستاجران بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور از بخشودگی کامل اجاره بهای ماه های اسفند98 و فروردین و اردیبهشت سال 99 کلیه مستاجرین سازمان بهزیستی از سوی کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبر داد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور از بخشودگی کامل اجاره بهای ماه های اسفند98 و فروردین و اردیبهشت سال 99 کلیه مستاجرین سازمان بهزیستی از سوی کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید قبادی دانا با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاصی که شیوع بیماری کوید 19 در کشور و در جهان ایجاد کرده و با توجه به مسائل اقتصادی که شرکای اجتماعی سازمان با آن مواجه شده اند، این تصمیم توسط کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده 28 قانون در سازمان بهزیستی و با عنایت به مصوبه هیئت محترم وزیران گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن واگذار شده به موسسات غیر دولتی همکار با سازمان بهزیستی مورد تصویب قرار گرفت که این مهم به ادارات کل بهزیستی استانهای سراسر کشور نیز ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، بر این اساس مراکزی مانند مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه، مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت کلیه مستاجران بهزیستی

بخشودگی اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت کلیه مستاجران بهزیستی